Het begin.

Hey!

Wie ben ik?
Afbeelding kan het volgende bevatten: boom, lucht, buiten en natuur
Ik ben Katja Werbrouck  en ben al 19 frisse lente’s op deze aarde.
Ik ben geboren en getogen in Gits, een echt plattelandsdorpje gelegen in West-Vlaanderen. Als je Gits binnenrijd, moet je eerst de Gitsberg beklimmen. Het lijkt vanuit het oog een klein bergje maar als fietser met weinig conditie is dit niet te onderschatten. Gelukkig kon ik altijd halt houden bij het midden van de berg want daar woon ik. Ik woon er samen met mijn ouders, oudere broer en mijn tweelingszus. Ik ben een echt buitenmens. Dus je kan het al raden, vijf weken in mijn kot blijven dat is niets voor mij!

Eerste week quarantaine.
Toen het corona nieuws werd aangekondigd was ik nogal enthousiast. Vijf weken geen school. Vijf weken vakantie dus!! Maar algauw was het een domper op de feestvreugde. 
Na 1 week quarantaine kan ik bevestigen dat ik weer terug het normale leven wil. Ik wil weer naar mijn kot in Kortrijk en wil weer al mijn vrienden zien, ik mis zelfs al weer de lessen. Ik ben het nu al beu.

Niet klagen en zagen, maar doorgaan!
Maar ach, wie ben ik om te klagen, ik ben kerngezond en zoals de persoon die ik ben trek ik mij vlug weer op de juiste rails. HUP weer vooruit en 1 bijkomend voordeel: Een examen minder = een dag minder blokken!!

“Instead of worrying about what you cannot control, shift your energy to what you can create.”
Roy T.Bennet

Tot de volgende keer!
Blijf gezond en vooral blijf in uw kot zoals Maggie De Block het zou zeggen. Wie het nog niet gehoord heeft: https://www.youtube.com/watch?v=Idc2mkS-QLk 

Katja

De foto's die u hier vindt zijn mede mogelijk gemaakt door Flore Verbeke en zijn omgevingsfoto's enkel en alleen van mijn gemeente:Gits.

Bronnen: 
- MNM.BE. Blijf in uw kot-Maggie The Block FT. #grote pet in the corona-remix: https://www.youtube.com/watch?v=Idc2mkS-QLk. Geraadpleegd op 24/03/20.



Reacties

  1. Dag Katja, welkom aan boord met je frisse blog. Ik ken de fantastische dreef die je beschrijft als wandelaar en als automobilist. Ik kan me voorstellen dat het met de fiets een aardige inspanning vraagt! Mijn roots via mijn vaders kant liggen bovendien in Gits. Je moet maar eens op het kerkhof wandelen, je valt er over de graven met Wydooghes. Succes met deze blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts